M.Keramati

M.Keramati

طراحی و نصب استودیو و مانیتورینگ با بیش از 20 سال تجربه
M.Keramati

M.Keramati

طراحی و نصب استودیو و مانیتورینگ با بیش از 20 سال تجربه

قابل توجه دوستان گرامی کلاسهای استاد آصف نژداد مهندسی سخت افزار پودمان آخر

قابل توجه دوستان گرامی کلاسهای استاد آصف نژداد مهندسی سخت افزار پودمان آخر کلاس در تاریخ 4/10 /93 برگزار گردید و چکیده کارهایی که باید انجام شود برای هر درس مشخص گردید 

درس کارگاه اتوماسیون صنعتی :یک تحقیق کامل در مورد اتوماسیون صنعتی یا اتوماسیون اداری بصورت pdf به ایمیل Hassankeramati@yahoo.com ارسال شود. که این تحقیق به منزله امتحان پایان ترم میباشد.  

 

سیستم های تعبیه شده : تحقیق درباره سیستم های توضیح شده 15 صفحه ای که شامل  چکیده مطالب ،فهرست ، ریفرنس ...... غیره حتما بصورت کامل باشد بصورت PDF به ایمیل Hassankeramati@yahoo.com ارسال شود. و همچنین قرار شد که نمونه سوال همراه با جواب ، در همین وبلاگ میگذارم برای امتحان پایان ترم . 

 

 اتوماسیون : قرار شد    مطلب در مورد اتوماسیون  20 صفحه ای که استاد برای من ارسال می کند  را هفته آینده بین دوستان :اله مرادی ، پیرهادی ، علوی ، زینالعابدین تقسیم شود و هر کدام از دوستان باید کنفرانس بدهند و بقیه دوستان تحقیق در مورد اتوماسیونهای صنعتی برای بنده ایمیل گردد .در ضمن امتحان این درس در روز امتحان از کل جزوه امتحان گرفته خواهد شد. 

 

 معماری مسیریابی : قرار شد دوستان خانلو، درزی ، شیرمحمدی ، عسی آبادی ، رفعتی ، فارسی یک کنفرانس در مورد مسیریابی در تاریخ 12/10/93 ارائه بدهند . در ضمن امتحان از کل جزوه در روز امتحان خواهد بود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.